piątek, 1 stycznia 2016

Hello 2016, please be good to me

Jest 23:53, siedzę w piżamie przy laptopie, płyta Hozier'a leci już trzeci raz, mama zaraz zawoła na szampana, wspominam zeszłorocznego Sylwestra, dokładnie 365dni temu byłam na jednej imprezie z M., ten dzień chyba mogę zaliczyć do jednych z najszczęśliwszych w moim życiu, na pewno mogę zaliczyć go do najważniejszych, w minionym roku było dużo takich 'ważnych' dni.

O ostatnich dwunastu miesiącach mogę spokojnie powiedzieć, że były to najważniejsze miesiące mojego dotychczasowego życia, zdiagnozowano u mnie depresje, a potem powolutku posypało się całe, moje życie towarzyskie, tata wreszcie się wyprowadził,  dwa miesiące wakacji przeleżałam w łóżku, następnie od września byłam na oddziale dziennym szpitalu psychiatrycznego, w grudniu nie wytrzymałam i przeniosłam się do 'punktu terapeutycznego'.  Tak w skrócie wyglądał u mnie rok 2015..

Wiem, że dla kogoś z boku nie wygląda to kolorowo, ale ja jestem zadowolona z minionego roku. Rok temu byłam typową, super nastolatką rodem z amerykańskiego filmu, super ciuchy, imprezy, starsi chłopacy i te sprawy, to była moja codzienność, inni mi zazdrościli. Czasem za tym tęsknie.. Ale nie wrócę już do tego, bo wywróciłam moje życie do góry nogami, choroba wywołana przez długotrwały stres zmusiła mnie do radykalnych zmian, ale to ja zmieniłam moje życie tak, a nie inaczej i jestem z tego dumna, czuję, że powoli staje na nogi..

A jakie mam plany na najbliższe dwanaście miesięcy? Przede wszystkim chcę być szczęśliwa. Mam nadzieje, że osiągnę mój cel dzięki pasjom: psom, fotografii, rysunkowi. Fajnie by było jeszcze otworzyć się na ludzi, na "przygodę", poczuć, że żyję.. Od 2016 roku nie oczekuje cudów, chcę choć trochę poskładać moje życie do kupy i po prostu być szczęśliwa! To chyba nie są wygórowane żądania!?

4 komentarze:

  1. Będzie dobrze dasz radę! Powiedz sobie że to wkońcu ty tylko możesz to wszystko ogarnąć!
    MELA BLOG (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  2. I my życzymy Ci tego szczęścia, którego pragniesz dla siebie na ten nowy 2016 rok. Pozdrawiamy Cię♡

    OdpowiedzUsuń
  3. no to mam nadzieje, ze 2016 będzie o wiele lepszym rokiem, że będziesz szczęsliwa :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku! :)

    Zapraszam na nowy post! Skomentuj i zaobserwuj, jeśli Ci się u mnie spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń